کد خبر : 208993
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 اردیبهشت 1404 - 19:11

افکار عمومی تسلا و SpaceX را روشن کرده است

افکار عمومی تسلا و SpaceX را روشن کرده است

[ad_1] آنا Moneymaker/Getty Images به نظر می رسد که سمیت برند شخصی الون مسک باعث افزایش اعتبار شرکتهای مختلف وی شده است – براساس نظرسنجی جدید Axios ، افکار عمومی را نه تنها خود مشک بلکه از تسلا ، SpaceX و توییتر مخزن می کند. Axios رتبه

[ad_1]





به نظر می رسد که سمیت برند شخصی الون مسک باعث افزایش اعتبار شرکتهای مختلف وی شده است – براساس نظرسنجی جدید Axios ، افکار عمومی را نه تنها خود مشک بلکه از تسلا ، SpaceX و توییتر مخزن می کند.

Axios رتبه بندی تصویب فردی ماسک را نظرسنجی نکرد ، اما این رسانه “نمرات شهرت” شرکتهای بزرگ را بر اساس چگونگی رتبه بندی نمونه ای از آمریکایی ها در نه دسته بندی: “شخصیت” ، “مسیر” ، “اعتماد” ، فرهنگ “،” اخلاق “،” شهروندی “،” چشم انداز “،” رشد “، رشد ،” رشد ، “و” محصولات و خدمات “نظرسنجی کرد. براساس لیست ۱۰۰ لیست برتر ، Trader Joe معتبرترین شرکت در ایالات متحده است ، و Airlines Airlines کمترین این دسته را برای یک فروشگاه مواد غذایی که در کالاهای تجاری عادلانه و یک شرکت هواپیمایی که در آن تجملاتی مانند “چمدان” هزینه های اضافی دارد ، نشان می دهد. اما در حالی که تویوتا در شماره ۴ قرار دارد ، بالاتر از استالوارت هایی مانند Costco و Arizona Iced Tea ، تسلا در ۹۵ مکان-قطره ۳۲ مکان از نظرسنجی سال گذشته قرار دارد.

محبوبیت ماسک در سقوط آزاد

بالاترین رتبه شرکت های Musk SpaceX است که در مکان ۸۶ قرار دارد-بالاتر از بوئینگ ، اما در زیر ExxonMobil ، BP و حتی مسابقات قهرمانی نهایی. با این حال ، وقتی در “شخصیت” شرکت قرار گرفت ، به مکان ۹۰ می رسد. این در واقع به نوعی نمایش بدتر از بوئینگ است که در ۸۸ ام برای شخصیت قرار دارد. با این حال ، هنوز هم بهتر از تسلا با امتیاز شخصیت خود از مرده مطلق است.

با این حال ، بدترین رتبه از همه ، شبکه اجتماعی ماسک است-سایتی که تقریباً در همه موارد نامگذاری شده است ، زیرا “توییتر” هنوز توصیفی تر از شخصیت واحد “X” است. شکاف های ماسک در موقعیت ۹۸ در موقعیت ۹۸ ، بین فیس بوک در ۹۷ و سازمان ترامپ در ۹۹ قرار ندارد. این همچنین تنها شرکت های مشک است که امسال افت بزرگی در نمره خود مشاهده نمی کند ، فقط به این دلیل که قبلاً این کار را انجام می داد. سال گذشته در مکان ۹۹ قرار گرفت.

این فقط این مطالعه Axios نیست که زنگ هشدار را در شرکت های Musk زنگ می زند. یک تحلیلگر JPMorgan Chase & Co. در مورد گزارش وحشتناک Q1 Tesla اظهار داشت ، که نشان دهنده افت فروش ویرانگر ۴۴ ٪ بود و گفت: “آسیب نام تجاری بی سابقه ای که قبلاً از آن ترسیده بودیم.” در حالی که او شرکت های خود را به نفع کناره گیری انجام نمی دهد ، به نظر می رسد که ماسک متوجه می شود که اقدامات سیاسی خود مارک های خود را سمی کرده است ، زیرا او طی چند هفته گذشته از جمله دور شدن از کارآیی دولت خود و کاهش هزینه های سیاسی خود ، از سیاست عقب مانده است.



[ad_2]

منبع:jalopnik

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چرا زيرنويس ها ناخوانا هستند

خرید رپورتاژ آگهی دائمی با بهترین قیمت و تعرفه