کد خبر : 181486
تاریخ انتشار : جمعه 10 دی 1400 - 11:00

برگزاری مانور سراسری پناه‌گیری در زلزله در تهران

برگزاری مانور سراسری پناه‌گیری در زلزله در تهران

عکس آرشیوی است معاون آمادگی، مقابله و پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از برگزاری مانور سراسری تمرین پناه‌گیری در زلزله همزمان با روز ملی ایمنی در برابر زلزله خبر داد. اسماعیل سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین‌باره گفت: مانور یکی از عوامل موثر برای ارزیابی آموزش‌های ارائه شده به افراد است،

برگزاری مانور سراسری پناه‌گیری در زلزله در تهران
عکس آرشیوی است

معاون آمادگی، مقابله و پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از برگزاری مانور سراسری تمرین پناه‌گیری در زلزله همزمان با روز ملی ایمنی در برابر زلزله خبر داد.

اسماعیل سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین‌باره گفت: مانور یکی از عوامل موثر برای ارزیابی آموزش‌های ارائه شده به افراد است، چراکه فرد با قرارگیری در موقعیت عملی و فضایی نزدیک به واقعیت می‌تواند آنچه را که به شکل تئوری فراگرفته در مقام عمل نیز اجرا کرده و نقاط ضعف خود را شناسایی کند.

وی ادامه داد:‌در همین راستا نیز سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با همکاری خانه‌های هلال شهر تهران، گروه‌ها دوام و سراهای محلات دومین مانور سراسری پناه‌گیری را همزمان با روزملی ایمنی در برابر زلزله در سراسر شهر تهران اجرا خواهد کرد.

معاون آمادگی، مقابله و پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه این مانور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام خواهد شد، گفت:  صدها نفر از اعضای گروه‌های دوام، داوطلبان هلال احمر، شهروندان و … در این مانور که با شعار «شهرآماده» برگزار می‌شود، مشارکت خواهند داشت.

به گفته سلیمی، سناریوی این مانور پناه‌گیری در هنگام وقوع زلزله است و در جریان آن مناسب‌ترین محل‌ها برای پناه‌گیری و نیز نقاط نامناسب مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چرا زيرنويس ها ناخوانا هستند

خرید رپورتاژ آگهی دائمی با بهترین قیمت و تعرفه

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح