کد خبر : 182043
تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 - 16:38

تخریب سازه های غیرمجاز در کمترین زمان ممکن

تخریب سازه های غیرمجاز در کمترین زمان ممکن

ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ضمن تاکید بر لزوم مقابله با زمین خواری وعده داد: حکم تخریب سازه های غیرمجاز در کمترین زمان ممکن در استان اجرایی شود. منوچهر فخری، در جلسه ستاد ساماندهی، پیشگیری و مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز در استان با بیان اینکه جلسات ستاد ساماندهی، پیشگیری و مقابله با ساخت و

تخریب سازه های غیرمجاز در کمترین زمان ممکن

ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ضمن تاکید بر لزوم مقابله با زمین خواری وعده داد: حکم تخریب سازه های غیرمجاز در کمترین زمان ممکن در استان اجرایی شود.

منوچهر فخری، در جلسه ستاد ساماندهی، پیشگیری و مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز در استان با بیان اینکه جلسات ستاد ساماندهی، پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز استان با دستور کار تمامی شهرستان ها به صورت مستمر برگزار می شود، اظهار کرد: نیاز است تا با اقدامات و راهکار های مناسب و پیشگیرانه، راه سوء استفاده متخلفین از خلاء های قانونی را بسته و زمینه ایجاد فساد، زمین خواری، تصرف غیرقانونی و ساخت و ساز غیرمجاز را از بین ببریم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: تشدید اقدامات نظارتی و پیشگیرانه، زمینه سوء استفاده متخلفین حوزه ساخت و ساز را از بین می برد.
وی ادامه داد: دستگاه های متولی امر باید به منظور کاهش مشکلات، موارد و مباحث موجود این حوزه، نسبت به تقویت ارتباطات بین دستگاهی و هماهنگی بیشتر اقدام کنند.
فخری تاکید کرد: شهرداری ها موظف هستند تا در موقعیت و مکان هایی که مورد بحث بوده و موارد و مباحثی پیرامون آن وجود دارد، از صدور مجوز و پروانه ساخت، به شدت خودداری کنند.
وی همچنین افزود: اداره کل راه و شهرسازی نیز در همین راستا و به منظور کاهش موارد و مباحث حوزه ساخت و سازهای غیرقانونی، موظف است تا از تفکیک زمین ها خودداری کرده و با ساخت و ساز های غیرمجاز به طور قاطع برخورد کند.
معاون استاندار سمنان از اجرای حکم تخریب در خصوص ساختمان ها، بناها و سازه های غیرمجاز در کمترین زمان ممکن خبر داد و اضافه کرد: دستگاه های متولی امر، نیروی انتظامی و دستگاه های نظارتی باید نسبت به تشدید نظارت ها در بحث ساخت و ساز اقدام کنند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در پایان، کمیسیون ماده ۱۰۰ را محلی برای اعطای مجوز به ساخت و ساز غیرمجاز از طریق پرداخت جریمه نقدی دانست و گفت: نیاز است تا در این حوزه نظارت ها تشدید شده و اعضای این کمیسیون نیز لازم است تا با دقت بیشتر، از صدور مجوز در قالب پرداخت جرائم نقدی، برای ساختمان ها و سازه های غیرمجاز که با مشکلاتی در بحث ساخت، تصرف و … مواجه هستند، جلوگیری کنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چرا زيرنويس ها ناخوانا هستند

خرید رپورتاژ آگهی دائمی با بهترین قیمت و تعرفه

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح