کد خبر : 208987
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 اردیبهشت 1404 - 19:08

تصمیم فولکس واگن برای نگه داشتن چرخ جلوی الکتریکی GTI یک اشتباه است

تصمیم فولکس واگن برای نگه داشتن چرخ جلوی الکتریکی GTI یک اشتباه است

[ad_1] فولکس واگن دیگر نمی توانید GTI Volkswagen را با گیربکس دستی بدست آورید ، اما پس از آخرین تازه کردن آن ، اکنون دوباره با دکمه های واقعی روی فرمان همراه است. بنابراین خوب است. من نباید خیلی معنی داشته باشم ، زیرا انتقال دو کلاچ

[ad_1]





دیگر نمی توانید GTI Volkswagen را با گیربکس دستی بدست آورید ، اما پس از آخرین تازه کردن آن ، اکنون دوباره با دکمه های واقعی روی فرمان همراه است. بنابراین خوب است. من نباید خیلی معنی داشته باشم ، زیرا انتقال دو کلاچ عالی است و خود ماشین واقعاً یک دریچه گرم عالی است. همچنین می توانید انتظار داشته باشید که قبل از اینکه GTI به ناچار برقی شود ، پیشرفت های مداوم را طی چند سال آینده مشاهده کنید. با این حال ، وقتی این اتفاق در نهایت اتفاق می افتد ، هنوز هم چرخ جلو خواهد بود ، خودکشی کردن گزارش ها و من استدلال می کنم که این یک اشتباه است.

طبق گزارش ها ، این اطلاعات مستقیماً از توماس شفر ، مدیرعامل فعلی فولکس واگن حاصل می شود ، که همچنین حاکی از GTI جدید در سال ۲۰۲۹ خواهد بود و عملکرد جدی ارائه می دهد و به AutoExpress می گوید ، “در پایان دهه ما یک گلف برقی به همراه خواهیم داشت. [GTI]، و این یک ماشین هیولا خواهد بود. “این سرگرم کننده به نظر می رسد ، به خصوص هنگامی که با قول او جفت می شود و ادعای AutoExpress” GTI برقی “به احتمال زیاد با ID.3 رتبه ۳۲۲ اسب بخار قدرت مطابقت خواهد داشت. GTI فقط ID.3 GTX را به دست نمی آورد.

من به عنوان یک مالک فیات 500E من غریبه ای برای هاچ بک های برقی چرخ جلو نیستم ، و قابل درک است که شما تصور می کنید کسی که هنوز Volkswagen را اذیت کرده است ، گیربکس GTI را رها کرده است (حتی اگر تقریباً نیمی از فروش GTI/R در ایالات متحده باشد ، وقتی که این گزینه بود) می خواهد که Gti را حداقل با گله های جلو بچسباند. سوال من برای شما ، به همین دلیل است باید چوب GTI برقی با درایو چرخ جلو؟

دیگر پس انداز نمی کند

چرخ جلو فقط در اتومبیل های بنزینی محبوب شد زیرا ارزان تر از چرخ عقب بود. این منطقی بود که چرخ جلو گلف را ایجاد کنیم زیرا قرار بود یک راننده روزانه مقرون به صرفه باشد و همین امر برای GTI نیز صادق است. اگر فولکس واگن درایو عقب GTI را ایجاد می کرد ، گزاره ارزش از پنجره بیرون می رفت. و در حالی که به عنوان یک علاقه مندان به نوجوانان که هنوز چیزی رانده نشده است ، به راحتی می توان به چرخ جلو حرکت کرد ، اما چند دقیقه در پشت فرمان هر GTI صرف کنید و به من بگویید که سرگرم کننده نیست. شما نمی توانید.

با این حال ، با یک دریچه داغ برقی ، فولکس واگن صرفه جویی در هزینه های یکسان از نگه داشتن درایو جلو را نمی بیند. در آن مرحله ، تمام کاری که انجام می دهد قربانی پویایی رانندگی به خاطر سنت است. فولکس واگن نیز می داند ، زیرا مدتها پیش نبود که تمام وسایل نقلیه الکتریکی آینده یا درایو عقب یا تمام چرخ خواهند بود. همانطور که متیو رنا ، رئیس جمهور در آن زمان و نه-شمال آمریکایی Volkswagen ، در سال ۲۰۱۸ به من گفت که من هنوز برای آن کار کردم مسیر:

“خوب ، شما در یک موتور احتراق داخلی مزایایی کسب می کنید [vehicle] از انجام یک موتور جلو ، چرخ جلو-درایو [layout] از آنجا که شما نیازی به محور درایو و محورهای عقب و همه آن ندارید ، “Renna توضیح داد.” با یک وسیله نقلیه الکتریکی ، یک واحد درایو و برخی از کابل ها دارید ، بنابراین اگر می خواهید یک ماشین جلو حرکت کنید ، می توانید آن واحد درایو را در جلو بسته بندی کنید. و این کارآمد خواهد بود ، اما شما به همان اندازه با همان موتور در عقب کارآمد هستید ، چند سکه مس را برای طولانی تر کردن کابل ذخیره کنید. بنابراین ، شما می دانید ، با دینامیک بهبود یافته درایو چرخ عقب ، این امر باعث می شود با توجه به اینکه تقریباً بی طرف است ، کمی بهتر برای یک سکوی درایو عقب باشد. “

E-GTI FWD معنی ندارد

در همان میزگرد ، کریستین Buhlmann ، فولکس واگن ، سرپرست ارتباطات خط تولید ، یک قدم جلوتر رفت و ادعا کرد که درایو جلو به دلیل ماهیت تورکی و فیزیک شتاب ، ذاتاً در EV ها فرومایه است. در حقیقت ، او حتی تا آنجا پیش رفت که می گوید یک چرخ جلو درایو EV “معنی ندارد”. همانطور که Buhlmann آن را در سال ۲۰۱۸ قرار داد:

وی گفت: “این معنی چندانی ندارد زیرا اگر به گشتاور شروع و توزیع پویا فکر می کنید ، وزن از محور جلو به سمت محور عقب برداشته می شود.” “این دقیقاً همان جایی است که شما به گشتاور نیاز دارید تا در لحظه شتاب خود قرار بگیرید. بنابراین ، از نظر جسمی منطقی نیست که اگر وسیله نقلیه ای داشته باشید که از ابتدا گشتاور زیادی را ارائه می دهد ، از محور جلو استفاده کنید.”

این دقیقاً یک جمله بحث برانگیز نیست ، و من نمی توانم تصور کنم که هیچ مهندس مخالف باشد ، اما با این وجود ، ما در سال ۲۰۲۵ هستیم و فولکس واگن تصمیم گرفته است که GTI برقی یک ماشین راننده فرومایه باشد ، احتمالاً به خاطر سنت. اما چرا؟ این در حال حاضر برقی می رود ، یک باتری نسبتاً سنگین دریافت می کند و از انتقال دستی استفاده می کند. چرا به آن یک سنت خاص می چسبیم؟ فقط به این دلیل؟

من حدس می زنم که شما می توانید استدلال کنید که برخی از افراد واقعاً راهی را که یک ماشین چرخدار جلو است ، ترجیح می دهند ، اما من مایل به شرط بندی هستم که اکثریت قریب به اتفاق این افراد نیز عصبانی می شوند که GTI برقی رفت. اگر این زیر مجموعه خاص از علاقه مندان از قبل ناراحت باشد ، چرا موتور را به عقب تعویض نمی کنید و مطمئن شوید که E-GTI آینده بهترین دریچه برقی در حال رانندگی ممکن است؟ اگر چیزی در این افراد پیروز شود ، این خودرویی خواهد بود که رانندگی آن بسیار غیرقابل انکار خوب است ، آنها نمی توانند دیوانه بمانند.

فولکس واگن هنوز زمان دارد

علاوه بر این ، اینگونه نیست که فولکس واگن برای ساختن چرخ عقب GTI برقی مجبور به انجام کارهای اضافی باشد. در همان خودکشی کردن مصاحبه ، شفر همچنین تأیید کرد که یک گلف برقی نیز در حال آمدن است ، و هنوز هم تمام چرخ خواهد بود. بنابراین ، درست در خارج از دروازه ، خلاصه طراحی در حال حاضر شامل یک موتور عقب است. شما فقط قادر نخواهید بود آن را در GTI دریافت کنید ، مگر اینکه یک گلف R خریداری کنید ، موتور جلو را پاره کنید و آن را به عنوان GTI مجدداً بازگردید. این ۱۰۰ ٪ تصمیمی از بالا است ، نه تصمیمی که تحت تأثیر هزینه یا بسته بندی باشد.

خبر خوب این است ، از آنجا که مهندسان فولکس واگن در حال حاضر تمام سالهای کار لازم را قبل از اینکه هر کسی در خارج از شرکت برای رانندگی E-GTI رانندگی کند ، انجام می دهند ، تغییر مسیر نیز به همان اندازه ساده است که کسی در بالا با شجاعت گفتن ، “در واقع ، بیایید موتور GTI را در پشت بچسبانیم.” بدون خطر نیست. افرادی که حداقل به احتمال زیاد یک ماشین جدید خریداری می کنند ، اغلب بلندترین هستند و هیئت مدیره به راحتی می تواند فریب خورده باشد و آیا مدیرعامل که تصمیم گرفته است GTI باید حرکت کند. من آن را دریافت می کنم

اما سنت گرایان در حال حاضر ناراحت هستند و باعث می شوند GTI Electric از Volkswagen استفاده کنند. همچنین به این دلیل است که سایر خودروسازان استدلال های Renna و Buhlmann را نیز خریداری می کنند و دریچه های داغ چرخ عقب خود را ارائه می دهند. بنابراین ، نه تنها برنامه فعلی برای E-GTI اطمینان حاصل می کند که به همان اندازه که می تواند رانندگی نکند ، بلکه به این معنی است که ممکن است به همان اندازه رقابتی نباشد که باید در سال ۲۰۲۹ یا ۲۰۳۰ به فروش برسد.

شاید من اشتباه کنم ، و خریداران به دلیل پیشرانه جلوی چرخ محرک خود ، واقعاً به GTI برقی می روند. هر چیزی ممکن است اما از جایی که من در آن ایستاده ام ، بسیار معقول تر است که نسل بعدی GTI چرخ عقب را ایجاد کنید و عدم انجام این کار در نهایت به عنوان یک اشتباه تلقی می شود.



[ad_2]

منبع:jalopnik

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چرا زيرنويس ها ناخوانا هستند

خرید رپورتاژ آگهی دائمی با بهترین قیمت و تعرفه