کد خبر : 182687
تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 - 17:58

حسینی: آینده خوبی در انتظار سپاهان است

حسینی: آینده خوبی در انتظار سپاهان است

مهاجم سپاهان گفت: باتوجه به این مدیریت و کادرفنی‌ آینده خوبی در انتظار سپاهان است. محمدرضا حسینی پس از پیروزی سپاهان مقابل استقلال در میکسذون ورزشگاه نقش جهان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بازی خوبی بود. همه جوره تیم برتر میدان بودیم و هیچ موقعیتی به استقلال ندادیم. به همه هواداران‌مان و کسانی که

حسینی: آینده خوبی در انتظار سپاهان است

مهاجم سپاهان گفت: باتوجه به این مدیریت و کادرفنی‌ آینده خوبی در انتظار سپاهان است.

محمدرضا حسینی پس از پیروزی سپاهان مقابل استقلال در میکسذون ورزشگاه نقش جهان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بازی خوبی بود. همه جوره تیم برتر میدان بودیم و هیچ موقعیتی به استقلال ندادیم. به همه هواداران‌مان و کسانی که همیشه با برد سپاهان خوشحال و با باخت ما ناراحت می‌شوند، تبریک می‌گویم.

او ادامه داد: هواداران ما امروز سنگ تمام گذاشتند و به استقبال‌مان آمدند و زحمت کشیدند. ما مسیری را با کادرفنی جوان‌مان شروع کردیم و داریم آرام آرام جلو می‌رویم و نقاط ضعف را برطرف و نقاط قوت را تقویت می‌کنیم. باتوجه به این مدیریت و کادرفنی‌ آینده خوبی در انتظار سپاهان است.

مهاجم سپاهان درباره عملکردش گفت: من تمام تلاشم را می‌کنم مثمر ثمر باشم و جواب محبت هواداران و باشگاه را بدهم و تا جایی که در توانم است مایه می‌گذارم. کارشناسان و هواداران باید درباره عملکرد من نظر دهند اما چه در روز خوب و چه در روز بد باید بهترین عملکرد را داشته باشیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چرا زيرنويس ها ناخوانا هستند

خرید رپورتاژ آگهی دائمی با بهترین قیمت و تعرفه

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح