کد خبر : 181703
تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 - 15:27

درخواست ایثارگران در حوزه اشتغال و مسکن با اولویت پیگیری می‌شود

درخواست ایثارگران در حوزه اشتغال و مسکن با اولویت پیگیری می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: رسیدگی به درخواست ایثارگران در حوزه اشتغال و مسکن با اولویت پیگیری می‌شود. به گزارش  ایسنا، عبدالله مرتضوی در نشست مشترک با فرماندار شهرستان پیشوا با اشاره به عمده درخواست ایثارگران در حوزه اشتغال و مسکن گفت: ایجاد اشتغال و تأمین مسکن ایثارگران با نگاه ویژه

درخواست ایثارگران در حوزه اشتغال و مسکن با اولویت پیگیری می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: رسیدگی به درخواست ایثارگران در حوزه اشتغال و مسکن با اولویت پیگیری می‌شود.

به گزارش  ایسنا، عبدالله مرتضوی در نشست مشترک با فرماندار شهرستان پیشوا با اشاره به عمده درخواست ایثارگران در حوزه اشتغال و مسکن گفت: ایجاد اشتغال و تأمین مسکن ایثارگران با نگاه ویژه مسئولان در تمام بخش‌ها امکان‌پذیر است و تحقق آن نیازمند عزم ملی است.
وی با تأکید بر الزام بخش‌های مختلف دولتی به اجرای قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران افزود: در قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران به صراحت در مورد اشتغال فرزندان ایثارگران اشاره شده است، مضاف بر اینکه امروز در بحث توانمندسازی و مهارت آموزی ایثارگران در حوزه اشتغال و کارآفرینی، اقدامات خوبی انجام شده است.
مرتضوی با اشاره به نگاه بلندمدت و تدبیر  رئیس بنیاد شهید در حوزه تأمین مسکن و اشتغال ایثارگران افزود: در ۹ ماه منتهی به اسفندماه سال جاری و در سفرهای استانی مهندس اوحدی، اهتمام به دو حوزه مسکن و اشتغال با جدیت دنبال شده و در استان‌ها نیز تحقق این امر و مصوبات این سفرها در حال پیگیری است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با تأکید بر ارائه خدمات مطلوب و در شأن ایثارگران گفت: ارائه خدمات و نیز رسیدگی به درخواست خاندان معظم شهدا و ایثارگران از وظایف ذاتی و سازمانی ما است و در این امر از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چرا زيرنويس ها ناخوانا هستند

خرید رپورتاژ آگهی دائمی با بهترین قیمت و تعرفه

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح