کد خبر : 185166
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1400 - 17:30

دولت جوان انقلابی راه‌حل مشکلات کشور است

دولت جوان انقلابی راه‌حل مشکلات کشور است

ایسنا/همدان امام‌جمعه نهاوند گفت: دولت جوان انقلابی راه‌حل مشکلات کشور است؛ دولتی که ساده‌زیست، ولایتمدار و مردم‌دار باشد مانند دولت شهید رجایی که مشکلات را حل کند و خدمتگذار مردم باشد و کار زیادی انجام دهد و تحریم‌ها را خنثی کند. حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند، اظهار کرد: خطای محاسباتی آمریکایی‌ها علت

دولت جوان انقلابی راه‌حل مشکلات کشور است

ایسنا/همدان امام‌جمعه نهاوند گفت: دولت جوان انقلابی راه‌حل مشکلات کشور است؛ دولتی که ساده‌زیست، ولایتمدار و مردم‌دار باشد مانند دولت شهید رجایی که مشکلات را حل کند و خدمتگذار مردم باشد و کار زیادی انجام دهد و تحریم‌ها را خنثی کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند، اظهار کرد: خطای محاسباتی آمریکایی‌ها علت شکست آن‌ها در طول این سال‌ها بوده است و در طول این ۴۲ سال همه توطئه‌ای انجام دادند اما موفق نشدند و خطاهای محاسباتی داشتند و دارند و همه‌جا هم شکست خوردند.

وی در بخش دیگری مطرح کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند در رابطه با برجام سیاست قطعی ایران است که آمریکا باید تحریم‌ها را در عمل بردارد، نه در حرف و بعد ما راستی آزمایی کنیم و اگر درست بود بعد ما به برجام برمی‌گردیم.

مغیثی ادامه داد: اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها به برجام عمل نکردند و فقط شعار دادند و فقط ایران اسلامی به برجام عمل کرد اما از این به بعد نباید فریب این شعارها را بخوریم.

امام‌جمعه نهاوند افزود: در برجام، اروپایی‌ها هم نشان دادند اراده‌ای از خودشان ندارد و دنباله‌رو آمریکا هستند و در عمل برای رفع تحریم‌ها کاری نکردند و فقط شعار و وعده دادند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: سفر رئیس قوه قضائیه به عراق و رئیس مجلس به روسیه بسیار مهم بود و برای تحکیم روابط انجام شد و ایران اسلامی امروز به قدرتی مهم در منطقه تبدیل‌شده که در معادلات منطقه تصمیم گیر و اثرگذار است.

مغیثی در ادامه با اشاره به شاخص‌های دولت جوان انقلابی گفت: انتخاب رئیس‌جمهوری خدمتگذار، انقلابی و مؤمن مطالبه رهبر انقلاب از همه مردم است.

وی افزود: دولت جوان انقلابی راه‌حل مشکلات کشور است؛ دولتی که ساده‌زیست، ولایتمدار و مردم‌دار باشد مانند دولت شهید رجایی که مشکلات را حل کند و خدمتگذار مردم باشد و کار زیادی انجام دهد و تحریم‌ها را خنثی کند.

امام جمعه نهاوند در پایان مطرح کرد: بزرگ‌ترین مبارزه با آمریکا کار، تولید و خدمت به مردم است و هر دولتی که این سه مطلب را در دستور کار قرار دهد از مشکلات عبور می‌کند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چرا زيرنويس ها ناخوانا هستند

خرید رپورتاژ آگهی دائمی با بهترین قیمت و تعرفه

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح