کد خبر : 185588
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1400 - 18:40

طرح احداث پمپ‌بنزین‌های تک‌سکو در تبریز اجرا می‌شود

طرح احداث پمپ‌بنزین‌های تک‌سکو در تبریز اجرا می‌شود

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز گفت: با توجه به تراکم و ازدحام در پمپ‌های بنزین و در راستای کاهش سفرهای درون‌شهری، طرحی برای احداث پمپ بنزین‌های تک‌سکو یا دو نازله و یا دو پمپه آماده کردیم که در صورت آمادگی شهروندان می‌توانیم با همکاری شرکت‌های فرآورده نفتی اجرایی کنیم. عباس رنجبر اظهار کرد: اگر پراکندگی پمپ‌های بنزین

طرح احداث پمپ‌بنزین‌های تک‌سکو در تبریز اجرا می‌شود

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز گفت: با توجه به تراکم و ازدحام در پمپ‌های بنزین و در راستای کاهش سفرهای درون‌شهری، طرحی برای احداث پمپ بنزین‌های تک‌سکو یا دو نازله و یا دو پمپه آماده کردیم که در صورت آمادگی شهروندان می‌توانیم با همکاری شرکت‌های فرآورده نفتی اجرایی کنیم.

عباس رنجبر اظهار کرد: اگر پراکندگی پمپ‌های بنزین از طریق اجرای طرح پمپ‌های تک‌سکو افزایش یابد، مردم زمان کمتری برای سوخت‌گیری اختصاص می‌هند و در کنار آن احساس خطرحضور در مجموعه‌های بزرگ نفتی نزد شهروندان کاهش می‌یابد.

وی افزود: این طرح در تمام کشورهای دنیا به خصوص اروپا در پارکینگ منازل  و یا مجتمع‌های مسکونی در حال اجرا است که خطر آن در حد موتورخانه‌ها و تانکرهای قدیمی نفت است که البته استانداردسازی می‌شود.

وی تأکید کرد: از شهروندان عزیز دعوت می‌کنم اگر چنین فضایی در اختیار دارند، می‌توانند با کمک شهرداری اقدام به احداث پمپ‌بنزین تک‌سکو در محل زندگی و یا مجتمع‌های مسکونی بکنند.

شهردار تبریز یادآور شد: با احداث این پمپ‌های تک‌سکو، بار ترافیکی شهر کاهش یافته و در کنار سهولت سوختگیری برای شهروندان، ایجاد اشتغال نیز می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی در رابطه با تغییر کاربری زمین ورزشی و احداث پمپ‌بنزین نیز گفت: هر نوع تغییر کاربری از طریق شهرداری و طی پروسه‌ای خاص انجام و در مراجع ذی‌ربط که در اینجا ماده پنج شورای عالی شهرسازی و معماری کشور است، تصویب می شود و آنجا نیز با لحاظ اظهار نظر شرکت‌های فرآورده نفتی، از بابت استانداردسازی و رفع خطر مجوز صادر می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی افزود: در این مورد خاص نیز تمام زمین ورزشی تغییر نمی‌یابد و تنها بخشی از آن تغییر کاربری یافته است که در ماده پنج مطرح شده و قطعا استانداردهای لازم را دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چرا زيرنويس ها ناخوانا هستند

خرید رپورتاژ آگهی دائمی با بهترین قیمت و تعرفه

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح