کد خبر : 183861
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 - 15:47

عامل رکود صنایع لرستان سوءمدیریت‌ها بوده است

عامل رکود صنایع لرستان سوءمدیریت‌ها بوده است

ایسنا/لرستان رئیس مجمع نمایندگان لرستان گفت: عامل رکود صنایع استان سوءمدیریت‌ها بوده است. دکتر یحیی ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا یکی از چالش‌های خانواده‌های لرستانی را موضوع اشتغال بیان کرد و با اشاره به اینکه متاسفانه در دهه‌های اخیر که اقتصاد کشور دولتی بود سهم استان در آن دیده نشده بود، اظهار کرد: در دهه اخیر

عامل رکود صنایع لرستان سوءمدیریت‌ها بوده است

ایسنا/لرستان رئیس مجمع نمایندگان لرستان گفت: عامل رکود صنایع استان سوءمدیریت‌ها بوده است.

دکتر یحیی ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا یکی از چالش‌های خانواده‌های لرستانی را موضوع اشتغال بیان کرد و با اشاره به اینکه متاسفانه در دهه‌های اخیر که اقتصاد کشور دولتی بود سهم استان در آن دیده نشده بود، اظهار کرد: در دهه اخیر شاهد تعطیلی بیشتر صنایع لرستان بودیم.

وی سوءمدیریت را عامل مهم رکود صنایع لرستان عنوان کرد و افزود: در حال حاضر مهمترین چالش خانواده‌های استان اشتغال فرزندان آنان است.

رئیس مجمع نمایندگان لرستان اضافه کرد: متاسفانه در ادوار گذشته و با وجود دولت‌های مختلف هیچ کار مهم و موثری برای موضوع اشتغال در استان انجام نشده است.

ابراهیمی گفت: ضرورت دارد برای ایجاد اشتغال در لرستان از سرمایه‌گذار بخش خصوصی توانمند در استان حمایت کنیم و در این راستا مدیران ارشد مسیر و بستر لازم را برای عملیاتی شدن این مهم مهیا سازند.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید از نفوذ و توانمندی نمایندگان لرستان برای ایجاد ظرفیت‌های جدید با محوریت اشتغالزایی در استان استفاده کرد و تلاش وکلای مردم فراشهرستانی باشد.

وی بیان کرد: بخشی از مشکلات سرمایه‌گذاری در لرستان فرهنگی بوده و این درحالیست که سرمایه‌گذاری اقتصادی در راستای اشتغال است و جوانان این دیار ذی‌نفع می‌شوند و باید از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی حمایت لازم انجام شود.

رئیس مجمع نمایندگان لرستان افزود: دستاورد سفر اخیر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به لرستان ۱۵۰۰ میلیارد تومان بوده تا بتوانیم بسیاری از طرح‌های نیمه تمام استان را به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چرا زيرنويس ها ناخوانا هستند

خرید رپورتاژ آگهی دائمی با بهترین قیمت و تعرفه

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح