کد خبر : 182285
تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 - 17:14

پایش کیفیت آموزش سرلوحه تمامی مدارس باشد

پایش کیفیت آموزش سرلوحه تمامی مدارس باشد

ایسنا/مازندران معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: پایش کیفیت باید سرلوحه کار تمامی مدارس اعم از عادی و خاص باشد. علی دهقان در جلسه کیفیت بخشی به آموزش با حضور مسئولین ادارات دوره‌های تحصیلی و مسئولین مدارس خاص اظهار داشت: پایش و ارتقا کیفیت آموزش باید دغدغه همگان به ویژه مسئولین حوزه آموزش و

پایش کیفیت آموزش سرلوحه تمامی مدارس باشد

ایسنا/مازندران معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: پایش کیفیت باید سرلوحه کار تمامی مدارس اعم از عادی و خاص باشد.

علی دهقان در جلسه کیفیت بخشی به آموزش با حضور مسئولین ادارات دوره‌های تحصیلی و مسئولین مدارس خاص اظهار داشت: پایش و ارتقا کیفیت آموزش باید دغدغه همگان به ویژه مسئولین حوزه آموزش و مدیران باشد.

این مقام مسئول افزود: در زیست بوم جدید که امکان ارائه خدمات آموزشی حضوری به همه دانش‌آموزان و در همه مدارس تقریبا ممکن نیست همه موظفند فرایند یاددهی-یادگیری را به‌طور مستمر رصد کنند و ارتقا کیفیت آموزش در کلیه مدارس در دستور کار قرار گیرد.

وی تصریح کرد: نظارت میدانی مسئولین آموزش و مدیران مدارس بر ارائه با کیفیت تدریس و جلوگیری از شکل‌گیری بی‌سوادی پنهان با تشکیل کمیته‌های کیفیت بخشی به آموزش در ادارات و مدارس تابعه با جدیت پیگیری گردد.

دهقان از مسئولین ذیربط خواست بازدید از مدارس بصورت حضوری و مجازی جهت بررسی ارتقا یا افت شاخص‌های آموزشی به‌ویژه در نیم‌سال دوم به‌صورت روزانه پیگیری شود و با الگوگیری از تجربیات موفق ماه‌های گذشته چالش‌ها را به حداقل رسانده و شرایط پایدار برای تدریس با کیفیت به دانش‌آموزان فراهم شود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چرا زيرنويس ها ناخوانا هستند

خرید رپورتاژ آگهی دائمی با بهترین قیمت و تعرفه

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح