کد خبر : 187227
تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1400 - 17:02

بارش برف و باران در زنجان

بارش برف و باران در زنجان

ایسنا/زنجان کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان گفت: امروز (۱۳ دی‌ماه) آسمان استان زنجان ابری و به تدریج با بارش برف و باران همراه می‌شود. حسین سلطانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امروز آسمان استان زنجان ابری و به تدریج با بارش برف و باران همراه می‌شود و در مناطق سردسیر بارش‌ها به صورت برف

بارش برف و باران در زنجان

ایسنا/زنجان کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان گفت: امروز (۱۳ دی‌ماه) آسمان استان زنجان ابری و به تدریج با بارش برف و باران همراه می‌شود.

حسین سلطانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امروز آسمان استان زنجان ابری و به تدریج با بارش برف و باران همراه می‌شود و در مناطق سردسیر بارش‌ها به صورت برف و در مناطق گرمسیر نیز باران پیش‌بینی شده است.

وی افزود: این بارش‌ها تا اوایل امشب ادامه دارد و در گردنه‌های کوهستانی استان شاهد برف و وقوع کولاک خواهیم بود و دمای فعلی شهر زنجان نیز یک درجه زیر صفر است.

این مسئول ادامه داد: به طور موقت فردا بارشی در استان نداریم اما از روز چهارشنبه با عبور سامانه بارشی از استان، شاهد بارش برف و باران خواهیم بود و شهروندان امروز و روز چهارشنبه از سفرهای غیرضروری از جاده‌های استان خودداری کنند.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان زنجان خاطرنشان کرد: چورزق با ۱۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و سجاس با ۹ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب به عنوان گرم‌ترین و سردترین مناطق استان در ۲۴ ساعت گذشته ثبت شد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چرا زيرنويس ها ناخوانا هستند

خرید رپورتاژ آگهی دائمی با بهترین قیمت و تعرفه

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح