کد خبر : 208893
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1403 - 21:01

جزئیات دوربین vivo X200 Pro فاش شد

جزئیات دوربین vivo X200 Pro فاش شد

خانواده X200 vivo اخیراً فاش شده است و ما قبلاً در مورد X200 ‘vanilla’ چیزهای زیادی شنیده ایم. امروز X200 Pro با درز جدیدی از چین که جزئیات سیستم دوربین آن را نشان می دهد، مورد توجه قرار گرفته است. با توجه به افشاگر پرکار که از ایستگاه گفتگوی دیجیتال در Weibo استفاده می کند،

vivo X100 Pro

خانواده X200 vivo اخیراً فاش شده است و ما قبلاً در مورد X200 ‘vanilla’ چیزهای زیادی شنیده ایم. امروز X200 Pro با درز جدیدی از چین که جزئیات سیستم دوربین آن را نشان می دهد، مورد توجه قرار گرفته است.

با توجه به افشاگر پرکار که از ایستگاه گفتگوی دیجیتال در Weibo استفاده می کند، X200 Pro دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی f/1.57 با سنسور ۱/۱.۲۸ اینچی سونی خواهد بود که بر اساس فرآیند ۲۲ نانومتری (در مقایسه با ۴۰ نانومتر قبلی، بسیار زیبا بود. تغییر قابل توجه).

vivo X100 Provivo X100 Pro
این گوشی همچنین یک تله فوتو پریسکوپ ۲۰۰ مگاپیکسلی f/2.67 با اندازه سنسور ۱/۱.۴ اینچ دریافت خواهد کرد و با توجه به این مشخصات می‌توان فرض کرد که این دقیقا همان واحدی است که اولین بار در X100 Ultra ارائه شد. Vivo X200 Pro خواهد بود. توسط SoC مدیاتک Dimensity 9400 تامین می شود، اما اگر ترجمه ماشینی ما از کلمات DCS دقیق باشد، vivo از تراشه تصویربرداری خود برای تمام پردازش ها استفاده می کند.

Vivo X100 Pro در نوامبر سال ۲۰۲۳ راه اندازی شد و جانشین آن احتمالاً در همان زمان به چین می رسد، شاید چند هفته یا بیشتر زودتر. اینها تمام جزئیاتی است که تاکنون در مورد آن می دانیم، اما مانند مدل های قبلی سری X، به نظر می رسد که خانواده X200 قطعاً همچنان بسیار متمرکز بر دوربین و جناس مورد نظر است.

منبع:gsmarena

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چرا زيرنويس ها ناخوانا هستند

خرید رپورتاژ آگهی دائمی با بهترین قیمت و تعرفه

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح