کد خبر : 201208
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 شهریور 1401 - 14:40

دانلود ترینر بازی Armored Lab Force VULVEHICLES Chronos – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Armored Lab Force VULVEHICLES Chronos – گیم تی پلی

Armored Lab Force VULVEHICLES – جاده ناشناخته را با Vulvehicle خود، وسیله نقلیه جنگی زرهی همه جانبه کامل، نابود کنید. این دختران چه در آسمان پرواز کنند و چه در اعماق زمین پنهان شوند، این دختران در این کمیک اکشن STG جلوی هیچ چیز نمی‌ایستند تا از میان زمین و دشمنان خود عبور کنند. برای

Armored Lab Force VULVEHICLES – جاده ناشناخته را با Vulvehicle خود، وسیله نقلیه جنگی زرهی همه جانبه کامل، نابود کنید. این دختران چه در آسمان پرواز کنند و چه در اعماق زمین پنهان شوند، این دختران در این کمیک اکشن STG جلوی هیچ چیز نمی‌ایستند تا از میان زمین و دشمنان خود عبور کنند.

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

Armored Lab Force VULVEHICLES upd.29.08.2022 torrent download

در حیاط سال ۲۰۱۰ م. شعبه آویکا از موسسه ابرالکتریکی، محل زندگی گروهی عجیب و غریب از محققان از همه گوشه‌های کهکشان است که در هماهنگی زندگی می‌کنند. تا اینکه یک روز، نیروهای دفاعی Terran یک کمپین مسلحانه تهاجمی را برای از بین بردن تمام اشکال حیات بیگانه در آویکا آغاز کردند و کنترل سرزمین های اشغال شده توسط موسسه را به دست گرفتند.

Armored Lab Force VULVEHICLES (App 1957590) · SteamDB

با این حال، شش دختر زیبا با ۱۲ خودروی جنگی زرهی همه کاره مختلف به نام Vulvehicles در سر راه آنها ایستاده اند. آیا این قهرمانان بی خیال واقعاً می توانند صنعت تحقیقات خود را نجات دهند و جهان را به سیاره آویک برگردانند. یک افسر ارتباطات از سیاره ادری. دختری خوش اخلاق که به فرماندهی یک نیروی دفاعی متفرقه برمی خیزد، اما همیشه شجاعت خود را در زمان نامناسب نشان می دهد. Vulveki او یک سیب‌زمینی و میراژ استاندارد و متعادل با جذابیت هولوگرافیک است که پرتوی ویرانگر را به کار می‌گیرد.

Armored Lab Force VULVEHICLES (App 1957590) · SteamDB

یک متخصص غوغا از سیاره چایترام. او وانمود می کند که آرام و جمع است، اما تمایل دارد به راحتی عصبی شود. وولویچ های او SABRE هستند که یک شمشیر به شکل بادبزن شکافنده شلیک می کند و DAGGER که یک خنجر را به صورت افقی در یک منطقه بزرگ شلیک می کند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خرید رپورتاژ آگهی دائمی با بهترین قیمت و تعرفه

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح