کد خبر : 208899
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 18:20

سامسونگ ممکن است گلکسی اس ۲۶ را لغو کند

سامسونگ ممکن است گلکسی اس ۲۶ را لغو کند

ممکن است اتفاق بزرگی در سری گلکسی اس پرچمدار رخ دهد، اما نه در سال آینده. گلکسی S25، S25+ و S25 Ultra همگی طبق معمول در ژانویه عرضه می شوند. اما در سال ۲۰۲۶، این شرکت کره ای می تواند با کنار گذاشتن گلکسی اس ۲۶، تغییری اساسی در خط تولید خود ایجاد کند. سامسونگ

Samsung Galaxy S24

ممکن است اتفاق بزرگی در سری گلکسی اس پرچمدار رخ دهد، اما نه در سال آینده. گلکسی S25، S25+ و S25 Ultra همگی طبق معمول در ژانویه عرضه می شوند. اما در سال ۲۰۲۶، این شرکت کره ای می تواند با کنار گذاشتن گلکسی اس ۲۶، تغییری اساسی در خط تولید خود ایجاد کند.

سامسونگ قبلاً کاری شبیه به خط تبلت پرچمدار خود انجام داده است. امسال تنها گلکسی تب اس ۱۰ پلاس و گلکسی تب اس ۱۰ اولترا عرضه شدند که مدل «وانیلی» از بین رفت. و حالا یک شایعه جدید ادعا می کند که همین اتفاق ممکن است برای سری گلکسی اس ۲۶ در سال ۲۰۲۶ بیفتد.

بنابراین، تنها Galaxy S26+ و Galaxy S26 Ultra وارد بازار خواهند شد (احتمالاً در ژانویه ۲۰۲۶). ظاهراً این حرکت اتفاق خواهد افتاد زیرا مدل پایه دیگر در بازار رقابتی نخواهد بود.

برندهای چینی در حال آماده سازی هجومی از دستگاه های کوچکتر با مشخصات برتر برای چند ماه آینده هستند و گلکسی اس ۲۵ ممکن است به سختی از این وضعیت جان سالم به در ببرد، اما می تواند برای S26 به پایان برسد. البته، اگر این تابه از بین برود. منبع این شایعه، Ice Universe، سابقه خوبی دارد اما گاهی اوقات اغراق می کند، و این ممکن است یکی از آن زمان ها باشد، پس این را در نظر داشته باشید.

منبع:گسمارنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چرا زيرنويس ها ناخوانا هستند

خرید رپورتاژ آگهی دائمی با بهترین قیمت و تعرفه

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح