علیرغم پیشرفت های گسترده EV در طی ۱۰ تا ۱۵ سال گذشته ، بزرگترین شکایت افرادی که به طور انعطاف پذیر از هر چیزی که ممکن است برای محیط زیست بهتر باشد (یا از طرف دموکرات ها پشتیبانی می شود) متنفر هستند ، هیچ ارتباطی با رانندگی روزانه یا هفتگی نداشته است. این اتفاق افتاده است ، با وجود مزایای گسترده ای که توانایی شارژ در خانه را دارد ، آنها هرگز در نظر نمی گیرند که دارای EV باشند تا اینکه در حدود پنج دقیقه یک بار شارژ شود. می دانید ، زیرا آنها هرگز مجبور نیستند در یک سفر جاده ای از حمام بخورند یا از آن استفاده کنند. با این حال ، در حالی که قطعاً بیش از حد بیش از حد است ، پنج دقیقه EV سرانجام یک واقعیت است.
همانطور که در ویدئوی تعبیه شده در زیر مشاهده می کنید ، InsideEVS اخیراً نگاهی به دست اول به آخرین EV فوق العاده سریع در عمل رساند و واقعاً چشمگیر است. شارژرهای New Megawatt Byd واقعاً می توانند در حدود پنج دقیقه حدود ۲۵۰ مایل دامنه اضافه کنند و تنها چیزی که طول می کشد یک شارژر ۱۰۰۰ کیلو وات و یک EV با سیستمی است که به سرعت آن را شارژ می کند. مطمئناً ، مسئله هیچ یک از شارژرهای عمومی در ایالات متحده وجود ندارد که این نوع قدرت را داشته باشد ، اما این قابل رفع است.
مشکل واقعی این است که EV مورد نظر Byd Han L است ، که به معنای چینی است ، و این موارد در اینجا در سرزمین آزاد وجود ندارد*
*برخی از استثنائات و محدودیت ها ممکن است اعمال شود
شارژ Byd Megawatt
https://www.youtube.com/watch؟v=usuxo7y4z_e
در حالی که ما به زودی Byd Han L ، Charger Megawatt Byd یا هر نوآوری علمی دیگر را نمی بینیم ، این بدان معنی نیست که هنوز جالب نیست که ببینیم BYD چه توانایی دارد. و از آنجا که ما همچنین تصمیم گرفته ایم که خودمان را جدا کنیم و بقیه جهان را به آغوش چین سوق دهیم ، اگر دوباره خطر سفر بین المللی را در سطح بین المللی داشته باشید ، یک فرصت خوب وجود دارد که در همه جا تعداد زیادی از مناطق مختلف را مشاهده خواهید کرد. هنگامی که ، یا حتی اگر ، این شارژرها همیشه رایج شوند ، بسیار واضح تر است ، اما مهندسی که باعث می شود شارژ مگاوات امکان پذیر شود هنوز هم بسیار جالب است.
همانطور که Insideevs توضیح می دهد ، BYD آنچه را که آن را پلتفرم فوق العاده E که از یک معماری ۱۰۰۰ ولت استفاده می کند ، توسعه داد و حتی از گرانش شفاف و معماری ۹۲۶ ولت آن نیز پیشی گرفت. و برای اینکه این امکان را فراهم کند ، BYD مجبور شد مؤلفه های خود را توسعه دهد ، زیرا آنها قبلاً وجود نداشتند:
این امر شامل تراشه های قدرت سیلیکون-کربید ۱.۵۰۰ ولت ، موتورهای الکتریکی طراحی مجدد و کنترل کننده های موتور ، اجزای توزیع برق بازسازی شده و حتی یک سیستم گرمایشی و تهویه مطبوع است. یک نماینده BYD به InsideEVS گفت: “از دیدگاه وسیله نقلیه ، یک معماری کیلوولت به این معنی است که باید چندین قسمت برای کنترل قدرت سطح کیلوولت طراحی شود.”
آنها گفتند که این یک تمرین در حل “چالش های چند فیزیک” است-الکتریکی ، مغناطیسی ، مکانیکی و حرارتی-کل وسیله نقلیه را از بالا به پایین برای قرار دادن چنین سطوح بی سابقه ای از قدرت قرار می دهد.
اتفاقاً ، هان ل و تانگ L ، متقاطع که بر روی همان سکوی ساخته شده است ، هر دو در کمتر از سه ثانیه می توانند ۶۰ مایل در ساعت برخورد کنند ، اما ما در حال حاضر روی نوع دیگری از سرعت متمرکز شده ایم. با نرخ ارز فعلی ، هر دو EV تقریباً ۳۰،۰۰۰ دلار هزینه دارند.
ساخت باتری بهتر
فراتر از توسعه معماری برای پشتیبانی از شارژ مگاوات ، BYD همچنین مجبور شد باتری را توسعه دهد که بتواند آنقدر سریع برق را کنترل کند. به جای استفاده از شیمی با قدرت نیکل-مانگان-کبالت که در باتری های لیتیوم یون بیشتر از اینجا مشاهده می کنیم ، باتری به اصطلاح شارژ فلش BYD در عوض بر اساس بسته های باتری لیتیوم-آهن فسفات است که در بسیاری از EV های دیگر خود استفاده می کند. با این حال ، این نسخه مقاومت را به نصف کاهش می دهد و از یک سیستم خنک کننده مستقیم مبرد مستقیم استفاده می کند تا اطمینان حاصل شود که باتری بیش از حد گرم نمی شود در حالی که پر از الکترون ها سریعتر از آنچه می توانید بگویید “برو”.
شما ممکن است فکر کنید شارژ ۱۰۰۰ کیلو وات برای طول عمر باتری شما وحشتناک خواهد بود ، اما تمام پیشرفت هایی که طبق گزارش ها بر روی باتری های استاندارد LFP خود انجام داده است ، در واقع طول عمر را بهبود می بخشد. یکی از سخنگویان به Insideevs گفت ، “شارژ Megawatt بر باتری تأثیر نمی گذارد ، و خط مشی گارانتی همان جریان است [LFP] باتری. ”
البته ، شما همچنین به یک شارژر نیاز دارید که بتواند تمام آن برق را تحویل دهد ، و شارژرهای جدید Megawatt Byd مطمئناً این کار را انجام می دهند. آنها قادر به ۱،۳۶۰ کیلو وات هستند ، و همچنین شامل ذخیره سازی برق داخلی هستند ، بنابراین آنها به منظور تأمین انرژی کامل به شبکه وابسته نیستند ، که هنوز هم می تواند در مناطق روستایی مشکلی ایجاد کند. زمان لازم است تا شارژرهای جدید Megawatt را از بین ببرد ، اما برای رانندگان چینی EV که هنوز سریعترین هزینه ممکن را می خواهند ، InsideEVS گزارش می دهد Super E-Platform یک ترفند دیگر آستین خود را دارد-شما می توانید همزمان دو شارژر سریع را وصل کنید. خیلی باحال
مقاله Insideevs چیزهای بیشتری وجود دارد ، بنابراین مطمئناً می خواهید همه چیز را بخوانید. و بله ، انتقادات کاملاً معتبر زیادی از دولت چین وجود دارد ، اما فقط دنیایی را تصور کنید که ایالات متحده به همان اندازه متمرکز بر نوآوری EV بود. در واقع ، صبر کنید ، شاید این کار را نکنید. ممکن است خیلی افسرده باشد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰