Indycar در اواسط فصل ۲۰۲۴ آچار را در آثار پرتاب کرد و منتظر ماند تا بعد از مشهور ایندیاناپولیس ۵۰۰ مه برای معرفی پیشرانه جدید برق از دور اواسط اوهایو به بعد. این بدان معناست که ۲۰۲۵ Indy 500 اولین باری است که این اتومبیل ها با عصبانیت در حیاط آجرها با قدرت ترکیبی حرکت می کنند. آزمایش معمولی آوریل در ایندی این هفته بدون هیچ مشکلی در Speedway خاموش شد و به نظر می رسد آب میوه ممکن است ارزش فشار را داشته باشد. از ابتدا این آزمایش دو روزه به سرعت به نظر می رسید و اگر هوا نگه داشته شود و رانندگان و تیم ها همه چیز را درست تنظیم کنند ، می توانیم یکی از سریعترین زمینه های تاریخ ایندی را ببینیم.
در طی دویدن به سبک واجد شرایط بودن پنجشنبه در مسیر دو بار برنده ایندی Takuma Sato تقریباً با سرعت قطب رکورد تمام وقت اسکات مک لوگلین با سرعت ۲۰۲۴ مطابقت داشت. مسابقه دهنده گزارش ها ، با یک دامنه متوسط ۲۳۲.۵۶۵ مایل در ساعت و بدون سیم آیرودینامیکی. مک لوگلین ، که از یک پیش نویس جزئی بهره مند شد ، موفق شد با بهترین دامان جلسه ، ۲۳۲.۶۸۶ مایل در ساعت حرکت کند. سریعترین تست دو روزه در سطح افزایش مسابقه پایین تر ، اسکات دیکسون را در روز چهارشنبه با یک دامان ۲۲۵.۱۸۲ مایل در ساعت قرار داد. بین تنظیمات افزایش بالا و پایین ، حدود سه PSI وجود دارد.
برای اینکه تیم ها قبلاً این سطح از سرعت را در ماه آوریل بفهمند ، تقریباً با یک ماه کامل با سرعت در حال آمدن ، به یک جلسه صعود به سرعت سریع اشاره می کنیم وقتی که روز جمعه ۱۶ مه را به روز می کنیم. جلسه تست آوریل سال گذشته ، مسلماً یک تلاش با باران ، فقط یک ماشین را سریعتر از ۲۲۷ مایل در ساعت دید.
هیبریدها چیست؟
از زمان معرفی سیستم هیبریدی مبتنی بر خازن ، شکایات جزئی وجود داشته است ، زیرا به نظر نمی رسد که علاوه بر یک نقطه بالقوه دیگر شکست ، ضمن اضافه کردن وزن ، پیچیدگی و هزینه به اتومبیل های مسابقه ، به اقدامات مسابقه اضافه کند. من فکر می کنم ، و دو بار دفاع از ایندی ۵۰۰ ، جوزف نیوگاردن (در بالا ، صحبت کردن مجله مسابقهMarshall Pruett) با من موافقت می کند که افزایش انرژی هیبریدی ۶۰ اسب بخار باعث می شود که راننده در ایندیاناپولیس اجرا شود. ضروری است که رانندگان از شارژ خازن ها در ترافیک و اجرای قدرت اضافه کردن JOLT در زمان مناسب برای اجرای کامل پاس یا صرفه جویی در سوخت در طولانی مدت استفاده کنند. اگر همه چیز در طول مسابقه در اواخر ماه مه به خوبی پیش برود ، فرصتی برای موتور هیبریدی وجود دارد که واقعاً تغییر کند.
IndyCar در مورد افزایش قدرت هیبریدی از ۶۰ اسب به ۱۰۰ مورد بحث کرده است ، و فکر می کنم این دقیقاً همان چیزی است که باید برای فصل آینده اتفاق بیفتد ، اگر زودتر نباشد. با کمی صدای اومف بیشتر ، به افزایش برقی فرصتی برای درخشش داده می شود. و این به رانندگان فرصتی دیگر می دهد تا در سال ۲۰۲۶ سریعترین زمان قطب دیگر را طی کنند. اگر سریعترین رکورد تک لامپ Speedway را ندیدیم ، یک حرکت ۲۳۹.۲۶۰ مایل در ساعت در سال ۱۹۹۶ توسط Arie Luyendyk اجرا می شود ، پاییز امسال به زودی اتفاق می افتد. آیا برای May در Speedway آماده هستید؟ این بزرگ خواهد بود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰